پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about کاربرد حلقه لغزش در توربین بادی
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

کاربرد حلقه لغزش در توربین بادی

2021-06-29

Latest company news about کاربرد حلقه لغزش در توربین بادی

 

 

به طور کلی ، عمر مفید توربین بادی می تواند به 20 سال برسد.با مدت زمان طولانی کارکرد توربین بادی ، کل سیستم ژنراتور به طور حتم پیر می شود.و در غیاب پرسنل فنی مورد نیاز برای کار تعمیر و نگهداری ، چگونه می توان از دشواری تعمیر و نگهداری کاسته و راه حل دقیق و م effectiveثرتری پیدا کرد؟ فناوری حلقه لغزش بالغ بدون شک کلید حل این مشکل است.

 

آخرین اخبار شرکت کاربرد حلقه لغزش در توربین بادی  0

 

در سیستم قدرت باد ، حلقه لغزش برس الیافی به عنوان یک بدنه کوچک ، نقش یک محصول عالی است و در کل هزینه توربین های بادی فقط قسمت کوچکی از قابل اغماض را اشغال می کند ، اما نقش اساسی در عملکرد کل ماشین آلات

 

 

 

حلقه های لغزش در سرتاسر موتورخانه توربین بادی نصب می شوند.نقش معمول آنها تأمین سیگنالهای الکتریکی لازم و انرژی کافی برای توان و کنترل متغیر است ، یعنی انتقال نیروی الکتریکی و سیگنالها از طریق رابطهای چرخان. بر این اساس ، سیگنالهای الکتریکی و انرژی از طریق رابط چرخشی حلقه لغزش منتقل می شوند مونتاژ با استفاده از شوک الکتریکی لغزش حلقه لغزش. در همان زمان ، قلم مو تماس با حلقه لغزش چرخان می چرخد ​​و تماس بی وقفه با سطح تماس را در طول فرآیند چرخش حفظ می کند.

 

 

 

حلقه لغزش برس الیافی CENO توربین بادی با عمر حداقل 100 میلیون دور بدون تعمیر و نگهداری متوسط ​​را فراهم می کند ، به این معنی که تکنسین ها در طول 20 سال کارکرد توربین بادی فقط یک بار باید حلقه لغزش را تعویض کنند. CENO با کیفیت قابل اعتماد نظامی و فن آوری پیشرفته حلقه های لغزش برس الیافی را تولید می کند که کاملاً برای کاربردهای توربین بادی مناسب هستند.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید