پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about CENO حلقه های یکپارچه برای ربات
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

CENO حلقه های یکپارچه برای ربات

2023-11-14

Latest company news about CENO حلقه های یکپارچه برای ربات

حلقه های اسلیپ CENO به طور گسترده ای در ماشین آلات صنعتی و کشاورزی مدرن استفاده می شود. به عنوان مثال یک جمع کننده توت فرنگی یا یک جمع کننده گوجه فرنگی گیلاس را در نظر بگیرید. ماشین های بزرگ و کوچک وجود دارد،و ماشین های بزرگ بیشتر در مزارع بزرگ استفاده می شوند..

 

در پرورش زیست محیطی در مقیاس بزرگ، از ماشین های بزرگ برداشت میوه استفاده می شود. از آنجا که میوه های توت فرنگی نسبتاً کوچک هستند، برداشت دستی وقت گیر و زحمت طلب است.برای اینکه به طور موثر و سریع توت فرنگی را برداشت کنیم، بعضی از مردم به طور خاص دستگاه های برداشت توت را اختراع کرده اند که می توانند همزمان 6 ردیف توت را برداشت کنند. هر ردیف دستگاه دارای چندین بازوی مکانیکی است،که همچنین اجزای کلیدی برای برداشت توت هستند.چندین مفصل چرخش در این جزء دخیل هستند و این مفاصل می توانند سیگنال های مختلف را از انتهای شروع به انتهای بدون از دست دادن در طول چرخش های متعدد منتقل کنند.که در آن حلقه های لغزنده نقش مهمی دارند..

 

همانطور که همه می دانیم، توت فرنگی در زمان های مختلف بالغ می شود، بسیاری از آنها قرمز و سفید هستند، بنابراین هنگام برداشت آنها باید انتخاب شوند. حل حل حلقه این مشکل با انتقال خوبی سیگنال های ویدیویی است.دست مکانیکی به جلو و عقب حرکت می کند، چپ و راست بدون گوشه های مرده، انتخاب توت فرنگی را بسیار آسان می کند. فقط به موقعیت توت فرنگی بالغ بروید و آن را قطع کنید.

ماشین های کوچک برداشت توت فرنگی در کشتات کوچک توت فرنگی استفاده می شوند و اصل آن شبیه به بازوی مکانیکی ماشین های بزرگ برداشت توت فرنگی است.استفاده از حلقه های لغزنده برای انتقال سیگنال های ویدئویی، برق و سیگنال های مختلف.

حلقه های اسلیپ Ceno به طور گسترده ای در دستگاه های مختلف اتوماتیک، مانند اسلحه های مکانیکی، تجهیزات کشاورزی و صنعتی استفاده می شود.

 

آخرین اخبار شرکت CENO حلقه های یکپارچه برای ربات  0

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید