پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about حلقه لغزش جریان بزرگ CENO
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

حلقه لغزش جریان بزرگ CENO

2021-09-15

Latest company news about حلقه لغزش جریان بزرگ CENO

 

 

حلقه لغزش برس کربنی چیست؟و چه نوع برنامه ای از این حلقه لغزش استفاده می کند؟

 

حلقه لغزش برس کربنی CENO همچنین به عنوان جمع کننده جریان بزرگ یا حلقه لغزش قدرت بالا نامیده می شود که می تواند جریان را به صورت اجاره ای در 100A یا بالاتر منتقل کند.به طور گسترده ای در ماشین آلات کشتی ، ماشین آلات مهندسی ، ماشین آلات بندری ، جرثقیل دریایی ، قرقره کابل ، پروانه و همچنین سکوی حفاری استفاده می شود.

 

 

CENO دارای تجربه غنی در طراحی و ساخت حلقه لغزش برس کربنی بزرگ فعلی است. این طراحی منحصر به فرد سازه ای و محاسبه شبیه سازی علمی را اتخاذ کرده است تا از انتقال پایدار جریان از طریق هر جریان حلقه اطمینان حاصل شود.با توجه به کاربردهای میدانی مختلف ، ایده های کلی طراحی را در مورد طرح برس کربن اتخاذ کنید.این محصول در خانواده محصولات CENO به سری BHCN طبقه بندی می شود. مفهوم طراحی مبتنی بر محیط کار با برس کربنی برای فشرده سازی اندازه و ارائه پنجره تعمیر و نگهداری.

 

 

استفاده از مواد عایق باید دارای رسانایی عالی ، مقاومت در برابر خوردگی ، مقاومت در برابر خستگی و عملکرد روانکاری باشد.هنگام طراحی ساختار مکانیکی ، ویژگیهای جریانهای بزرگ و همچنین طراحی عایق الکتریکی ، عملکرد نصب و نگهداری باید مورد توجه قرار گیرد.

 

اگرچه CENO به عنوان سازنده حلقه های لغزش اصلی ، مدولارسازی و طراحی استاندارد را برای راه حل های مختلف برنامه ارائه می دهد.برای ایجاد مناسب ترین اتصال دهنده حلقه لغزش جریان/ولتاژ بالا ، لطفاً با ما تماس بگیرید.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید