پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about کاربرد حلقه لغزش CENO در دستگاه قالب گیری تزریقی
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

کاربرد حلقه لغزش CENO در دستگاه قالب گیری تزریقی

2022-07-22

Latest company news about کاربرد حلقه لغزش CENO در دستگاه قالب گیری تزریقی

دستگاه قالب گیری تزریقی که به عنوان دستگاه قالب گیری تزریقی یا دستگاه تزریق نیز شناخته می شود.این پلاستیک ترموپلاستیک یا ترموست است که از قالب قالب‌گیری پلاستیکی به محصولات پلاستیکی با اشکال مختلف تجهیزات قالب‌گیری اصلی استفاده می‌کند.تقسیم به عمودی، افقی، تمام برقی.دستگاه قالب‌گیری تزریقی، پلاستیک را گرم می‌کند و فشار زیادی را به پلاستیک مذاب وارد می‌کند تا به بیرون شلیک کند و حفره قالب را پر کند.

هنگامی که دستگاه قالب گیری تزریقی کار می کند، مواد پلاستیکی طبق روش تنظیم تعیین شده از طریق سوراخ تزریق به داخل حفره قالب تزریق می شود و قالب نیاز به چرخش دارد.سیگنال دما در قالب باید در حین تزریق و خنک‌سازی به سیستم کنترل منتقل شود و داده‌های نظارت لحظه‌ای می‌تواند کیفیت عالی محصولات پلاستیکی را تضمین کند.برای درک قدرت و انتقال سیگنال قالب، قسمت ثابت و قسمت دوار باید با یک حلقه لغزش رسانا متصل شوند.

آخرین اخبار شرکت کاربرد حلقه لغزش CENO در دستگاه قالب گیری تزریقی  0

در سیستم الکترومکانیکی دستگاه قالب گیری تزریقی، حلقه لغزش رسانا نیز باید ویژگی های مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و ضد آب را برآورده کند.

بخش‌هایی از پوسته حلقه لغزنده، کابل‌های برق و کابل‌های سیگنال باید در برابر تحت تأثیر قرار گرفتن در شرایط کاری با دمای بالا محافظت شوند.ساختار آب بندی با دقت بالا می تواند از پاشش مایع در طول پردازش جلوگیری کند.

CENO حلقه لغزنده مخصوص دستگاه قالب گیری تزریقی را توسعه داده و تولید کرده است که نه تنها شرایط کاری دمای بالا و مقاومت در برابر آب دستگاه قالب گیری تزریقی را برآورده می کند، بلکه طرح ساختار دیسک تخت را برای صرفه جویی در فضای داخلی سیستم اتخاذ می کند و بالغ می شود. تجربه استفاده از دستگاه قالب گیری تزریقی.

آخرین اخبار شرکت کاربرد حلقه لغزش CENO در دستگاه قالب گیری تزریقی  1

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید