پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about حلقه لغزش CENO برای شمع بیل نی
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

حلقه لغزش CENO برای شمع بیل نی

2021-09-09

Latest company news about حلقه لغزش CENO برای شمع بیل نی

 

CENO یک شرکت فناوری است که بر تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مجموعه ای از حلقه های لغزش ماشین های کشاورزی متمرکز است ، دانش عمیق و تجربه غنی صاحبان آن به شرکت کمک کرده است تا در زمینه حلقه حلقه ماشین کشاورزی در کولتیواتور دوار ، کاه تخصص پیدا کند. c می گوید و بسیاری دیگر.

 

حلقه لغزش CENO دارای ویژگی های کلیدی عملکرد بالا برای دیدار با تجهیزات کشاورزی و ماشین آلات مزرعه است.حلقه لغزش CENO ایمنی ، قابلیت اطمینان و تطبیق پذیری را با هزینه ای بسیار رقابتی ترکیب می کند.و حلقه لغزش استاندارد از طریق سوراخ می تواند عملکرد سیستم را با ساده سازی عملیات و از بین بردن سیم های مستعد خرابی بهبود بخشد.

 

حلقه لغزش CENO در ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی چگونه کار می کند و چه نقشی دارد؟

 

حلقه لغزش CENO می تواند چرخش 360 درجه مورد نیاز دستگاه را تأمین کند و سطح حفاظتی فعلی و IP مورد نیاز حلقه لغزش برای تجهیزات کشاورزی را می توان سفارشی کرد.

 

برای تجهیزات بزرگ کشاورزی مانند ماشین درو ، حلقه لغزش باید دارای توان خروجی بالایی برای اطمینان از عملکرد عادی تجهیزات باشد. باید از عمر مفید خاصی اطمینان حاصل کرد ، در محیط بد می تواند به طور معمول کار کند ، مانند ضد آب و ضد گرد و غبار ، سایش مقاومت در برابر خوردگی ، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و پایین. نصب و نگهداری آسان.

 

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید