پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about اتصال چرخشی CENO soomth با گشتاور کم
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

اتصال چرخشی CENO soomth با گشتاور کم

2021-09-10

Latest company news about اتصال چرخشی CENO soomth با گشتاور کم

 

 

اتحاد دوار اتحادی است که اجازه جریان سیال به داخل و یا خارج از قسمت دوار را می دهد.گاهی اوقات به اتحاد گردان ، کوپلینگ های دوار ، کوپلینگ هیدرولیک ، اتحاد دوار پنوماتیک یا اتحاد دوار خلاء/هوا اشاره می شود.

 

CENO اخیراً یک سری اتحادی دوار با گشتاور کم راه اندازی کرده است.سطح آب بندی یا حلقه از مواد مخصوصی ساخته شده است که در برابر سایش ، زنگ زدگی و خوردگی بدون نشت مقاومت می کند.دو یاتاقان دقیق در داخل مفصل گردان قرار گرفته است که امکان چرخش با سرعت بالا با دوام روان و ضریب اصطکاک کم را فراهم می کند.

 

چنین اتحادی دوار پنوماتیک می تواند هوای فشرده و نیتروژن را منتقل کند.همچنین از انتقال قدرت ، سیگنال سوئیچ ، اترنت ، USB ، CANBus صنعتی ، سیگنال سنسور در یک زمان پشتیبانی می کند.گاز/مایع 1-16 کانال را می توان با فشار تا 40 مگاپاسکال سفارشی کرد.اندازه لوله از φ4mm تا φ15mm است.M5 معمولاً برای اتصال استفاده می شود ، در حالی که G1/8 ، G3/8 ، G1/4 ، G1/2 نیز موجود است.برای نیازهای خاص ، می تواند برای حل نیازهای چالش برانگیز با حلقه لغزش الکتریکی ادغام شود.

 

 

CENO همچنین می تواند راه حل سفارشی را برای خواسته های مختلف ارائه دهد ، لطفاً در صورت داشتن شرایط خاص با ما تماس بگیرید ، آدرس ایمیل ما sales@ceno360.com است.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید