پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about حلقه لغزش برای نمایش VR
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

حلقه لغزش برای نمایش VR

2021-09-17

Latest company news about حلقه لغزش برای نمایش VR

 

VR ، مخفف Virtual Reality ، ایجاد یک فضای مجازی سه بعدی با استفاده از قابلیت رندر گرافیکی رایانه ها است.این باعث می شود که کاربران از نظر شنوایی ، بینایی و حس لامسه مانند زندگی واقعی احساساتی داشته باشند.

 

آخرین اخبار شرکت حلقه لغزش برای نمایش VR  0

 

CENO با همکاری یک شرکت تفریحی ، حلقه های لغزش را برای انتقال سیگنال صفحه نمایش VR ساخته است.عمدتا روی صندلی بازی استفاده می شود و خود را وقف تعامل دستگاه های VR می کند.چنین حلقه لغزش VR دارای مدارهایی است که سیگنال HDMI ، سیگنال USB ، منبع تغذیه و موارد دیگر را مسیریابی می کند.

 

حلقه لغزش تولید شده توسط CENO خود را با مزایای متمایز می کند: در مرحله اول ، مشکل دوقلو سیم ها را حل می کند و با طراحی ساختاری علمی به راحتی نصب می شود.در مرحله دوم ، می تواند فیلم 4K HD را منتقل کند.ثالثاً ، سازگاری آن با استفاده از یاتاقان های فولادی ضد زنگ در ساختار داخلی بهبود می یابد ، که عملکرد عادی آن را در دمای پایین معتبر می کند.آخرین نکته در طول عمر طولانی آن بدون تعمیر و نگهداری است.

 

مطابق با الزامات اضافی ، CENO می تواند با پشتیبانی فنی یک راه حل مناسب ارائه دهد ، لطفاً در هر زمان با ما تماس بگیرید sales@ceno360.com

 

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید