پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about نقش حلقه لغزنده CENO در دستگاه شیلد
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

نقش حلقه لغزنده CENO در دستگاه شیلد

2022-07-07

Latest company news about نقش حلقه لغزنده CENO در دستگاه شیلد

در شرکت برق CENO انواع لغزش رینگ وجود دارد که به عنوان رینگ لغزشی برای ماشین های خاص طراحی شده است.موارد زیر به عنوان مثال در نظر گرفته شده است.

 

دستگاه حفاری تونل (TBM)، نام کامل دستگاه حفاری تونل سپر یا دستگاه حفاری تونل با بخش کامل است، این دستگاه حفاری تونل با استفاده از روش تونل سپر است.شرکت دستگاه حفاری تونل با CENO برای طراحی رینگ های لغزشی مخصوص این نوع ماشین ها، مدل های مختلف ماشین، محیط کار و تطابق عملکرد ویژه با رینگ های لغزشی مختلف، تماس گرفت.دستگاه حفاری تونل را می توان به نوع برش مکانیکی، نوع باز، نوع مش یا نوع اکستروژن تقسیم کرد.این دستگاه دارای ویژگی های حفاری یکباره برای تکمیل تونل می باشد، از ابتدای حفاری، فشار، سرعت تمام شده توسط آن، راندمان حفاری مترو به 8 یا 10 برابر افزایش می یابد.

 

اتاق کنترل اصلی نیز بر روی خودروی پلت فرم قرار دارد که کل فرآیند رانندگی را کنترل می کند.دستگاه حفاری تونل مجهز به تجهیزات مانیتورینگ، موقعیت یابی دقیق هر 10 ثانیه یک بار و نظارت تصویری در زمان واقعی است.تمام پارامترهای رانندگی از طریق فیبر نوری به اتاق کنترل اصلی و اتاق نظارت و کنترل زمین در زمان واقعی منتقل می شوند. حلقه لغزش فیبر نوری به ناچار در ماشین سپر استفاده می شود.اطلاعات بین اجزای مختلف سیستم از طریق فیبر نوری منتقل می شود.استفاده از حلقه لغزش فیبر نوری می تواند از آسیب اتصالات متحرک به فیبر نوری جلوگیری کند و انتقال اطلاعات فیبر نوری مداوم یا متناوب را فراهم کند. عملکرد کلی مکانیکی و ساده کردن عملکرد سیستم.

 

CENO به توسعه توانایی‌های خود ادامه می‌دهد و بر ایجاد فناوری جدیدی تمرکز می‌کند که باعث تغییر می‌شود، نیازهای مشتریان، شرکای CENO را برآورده می‌کند و تیم ما را به چالش می‌کشد.

 

آخرین اخبار شرکت نقش حلقه لغزنده CENO در دستگاه شیلد  0

 

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید