پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
پرونده ها
>
CENO Electronics Technology Co.,Ltd latest company case about CENO Fir حلقه لغزنده پله ی حرکتی با نظارت
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

CENO Fir حلقه لغزنده پله ی حرکتی با نظارت

2024-01-15

latest company case about CENO Fir حلقه لغزنده پله ی حرکتی با نظارت

همانطور که می دانیم که پله ی حرکتی یک پله ی متحرک است که شامل یک کمربند از پله های بدون پایان است که توسط یک موتور رانده می شود و مردم را بین طبقه های یک ساختمان عمومی حمل می کند.یک حلقه لغزنده یک قطعه کلیدی و مهم در پله ی حرکتی است، چرخش مداوم و انتقال قدرت الکتریکی، سیگنال ها یا داده ها و غیره در حالی که نگه داشتن تجهیزات برای چرخش به طور پایدار بدون ایجاد کابل یا لوله پیچیدگی.

 

بر اساس الزامات پله ی حرکتی آتش نشانی و ویژگی حلقه ی لغزشی، حلقه ی لغزشی می تواند در طول کار پله ی حرکتی آتش نشانی به عملکردهای زیر دست یابد.برای مثال، پرونده اخیر CENO را در نظر بگیریداستفاده از پله های حرکتی آتش نشانی نیاز به برق برای تامین نورپردازی، دوربین ها، تجهیزات نظارت و سایر دستگاه های الکتریکی دارد.

 

اول، انتقال برق و داده ها: حلقه لغزنده انتقال قدرت از بخش ثابت به بخش متحرک پله ی حرکتی،اجازه می دهد تا به طور مداوم بدون ایجاد پیچیدگی کابل به طور آزاد چرخش کند.

 

دوم، انتقال سیگنال: هنگامی که آسانسور حرکتی با دوربین ها، ابزارهای تشخیص گاز، سنسورهای دمایی و سایر تجهیزات نصب می شود،حلقه لغزنده می تواند سیگنال های جمع آوری شده توسط این دستگاه ها را از نظارت و کنترل منتقل کند.

 

سوم: عملکرد چرخش: بازوهای پله ی حرکتی باید بتوانند به طور آزادانه برای رسیدن به موقعیت درست در صحنه آتش چرخش کنند.سیگنال ها و داده ها می توانند بدون هیچ گونه تداخل در طول چرخش به طور مداوم منتقل شوند..

 

چهارمین: صرفه جویی در فضا: این به خوبی شناخته شده است که پله های حرکتی بسیار بزرگ هستند و هدف از طراحی محصول CENO حفظ ساختار ساده و صرفه جویی در فضا در حالی که اطمینان از عملکرد عالی محصول است

 

CENO هزاران حلقه لغزنده را برای انواع تجهیزات یا ماشین آلات صنعتی طراحی و تولید کرده است.لطفا با کارشناس CENO تماس بگیرید.

 

 

 

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید