پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
پرونده ها
>
CENO Electronics Technology Co.,Ltd latest company case about CENO صنعت ربات اسلیپ حلقه با سیگنال اترنت
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

CENO صنعت ربات اسلیپ حلقه با سیگنال اترنت

2024-01-09

latest company case about CENO صنعت ربات اسلیپ حلقه با سیگنال اترنت

به دلیل حلقه لغز صنعتی یک جزء کلیدی در سیستم صنعتی اتوماتیک است، این ویژگی های مدت زمان خدمت طولانی و شدت بالا را دارد.CENO طراحي و توليد حلقه هاي اسليپ روبات صنعتي را سال ها پيش انجام داده است، و ساختارهای بسیاری از انواع زندگی طولانی یا زندگی بالا، حلقه لغزنده با قابلیت اطمینان بالا را تایید کرد.و تمام حلقه هاي اسليپ ربات صنعتي CENO که ما به بازار عرضه کرديم داراي ويژگي هاي طول عمر بالا و امنيت بالا هستند.

 

مدل های اصلی در طیف حلقه های لغزنده، سری سوراخ های گذرا هستند که به مشتریان برای روبات های صنعتی ارائه شده است.سیگنال یا داده و مدارهای مختلف، ابعاد داخلی یا خارجی بر اساس تفاوت در تجهیزات پایانی یا ماشین آلات، و همچنین تحت پردازش متمایز در پارامترها و جزئیات دیگر قرار می گیرند.

 

برای روبات های صنعتی مجهز به حلقه های لغزنده سوراخ، اندازه فشرده به این معنی است که جریان یک کانال کمتر از 50A است، و 5-30A انتخاب رایج است،مدارهای برق بیش از 10. در لیست حلقه های اسلیپ ربات صنعت CENO. شایع ترین انواع سیگنال سیگنال 100M/1000M Ethernet یا انواع سیگنال های کنترل BUS است. برای ترمینال های کانکتور سیگنال،می تواند با ترمینال های جوش و جوش یا سوکت های یکپارچه در حلقه لغزنده سفارشی شود.

 

CENO دارای تجمع تکنولوژیک پیشرو است و هزاران راه حل برای سیستم اتوماتیک صنعت، ماشین آلات مدنی، کشاورزی و تجهیزات دفاعی فراهم کرده است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی حلقه اسلیپ CENO می تواند متناسب با برنامه خاص شما باشد، لطفا با ما تماس بگیرید.

 

آخرین مورد شرکت CENO صنعت ربات اسلیپ حلقه با سیگنال اترنت  0

 

 

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید