پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
پرونده ها
>
CENO Electronics Technology Co.,Ltd latest company case about CENO New Pneumatic Rotary Union برای جرثقیل تعادل پنوماتیک اعمال می شود
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

CENO New Pneumatic Rotary Union برای جرثقیل تعادل پنوماتیک اعمال می شود

2023-06-05

latest company case about CENO New Pneumatic Rotary Union برای جرثقیل تعادل پنوماتیک اعمال می شود

CENO محصول جدیدی را طراحی کرده است که دارای 3 مدار برای برق، 5 مدار برای سیگنال و 1 کانال برای گاز است.این جرثقیل تعادل پنوماتیک طراحی و اعمال شده است.

جرثقیل تعادل پنوماتیکی یک تجهیزات انتقال پنوماتیک است که از گرانش و فشار هوای سیلندر برای رسیدن به تعادل و در واقع بالا بردن یا کاهش گرانش استفاده می کند.

به طور کلی، جرثقیل تعادل پنوماتیک دارای دو نقطه تعادل است، یکی تعادل بار سنگین و دیگری تعادل بار خالی است.تعادل بار سنگین حالت تعادل زمانی است که یک جسم سنگین روی آویز تعادل وجود دارد و تعادل بدون بار حالت تعادل واقعی زمانی است که بار روی آویز تعادل وجود ندارد.

صرف نظر از حالت تعادل، ابزار متوقف خواهد شد و تنها نیروی خارجی کمی برای بلند کردن یا پایین آوردن وزنه یا ابزار در این زمان لازم است.

استفاده از اصل جرثقیل تعادل آیرودینامیکی می تواند کارایی کار را بهبود بخشد و شدت کار کارگران را کاهش دهد.

و ساختار قلاب تعادل آیرودینامیکی ساده است، اجزای آن کم است، هزینه ساخت کم است و می توان از آن در محیط های کاری سخت استفاده کرد.

این اتحادیه روتاری پنوماتیک جدید از CENO برای برخی از محصولات مناسب است.بیشتر تقسیم کار و تنظیم را می توان با توجه به محیط های کاری مختلف کاربران بازطراحی کرد.برای اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید و ما می توانیم محصولات را برای شما سفارشی کنیم.

 

آخرین مورد شرکت CENO New Pneumatic Rotary Union برای جرثقیل تعادل پنوماتیک اعمال می شود  0

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید