پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about حلقه لغزش برس کربن CENO / حلقه لغزش جریان بزرگ
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

حلقه لغزش برس کربن CENO / حلقه لغزش جریان بزرگ

2021-04-07

Latest company news about حلقه لغزش برس کربن CENO / حلقه لغزش جریان بزرگ

حلقه لغزش برس کربن چیست؟و چه نوع برنامه ای از این حلقه لغزش استفاده می کند؟

 

حلقه لغزش برس برس CENO همچنین به عنوان حلقه لغزش جمع کننده جریان بزرگ یا قدرت بالا نامیده می شود ، که می تواند جریان را با اجاره در 100A یا بالاتر انتقال دهد.به طور گسترده ای در ماشین آلات کشتی ، ماشین آلات مهندسی ، ماشین آلات بندری ، جرثقیل دریایی ، قرقره کابل ، پروانه و همچنین سکو حفاری استفاده می شود.

آخرین اخبار شرکت حلقه لغزش برس کربن CENO / حلقه لغزش جریان بزرگ  0

 

CENO دارای تجربه غنی در طراحی و ساخت حلقه لغزش برس کربن بزرگ است. که از طراحی ساختاری منحصر به فرد و محاسبه شبیه سازی علمی برای اطمینان کامل از انتقال پایدار جریان از طریق هر جریان حلقه استفاده شده است.با توجه به کاربردهای مختلف ، ایده های کلی طراحی را در مورد طراحی برس کربنی اتخاذ کنید.این در سری محصولات BHCN در خانواده محصولات CENO طبقه بندی می شود. پایه طراحی مفهومی در محیط کار با برس کربن برای جمع و جور کردن اندازه و پنجره نگهداری را فراهم می کند.

 

 

استفاده از مواد عایق باید دارای هدایت عالی ، مقاومت در برابر خوردگی ، مقاومت در برابر خستگی و عملکرد روغن کاری باشد.هنگام طراحی سازه مکانیکی ، ویژگی های جریان های بزرگ و همچنین طراحی عایق الکتریکی ، نصب و عملکرد باید مورد توجه قرار گیرند.

 

اگرچه CENO مدلسازی و طراحی استاندارد را برای راه حل های مختلف کاربردی به عنوان تولید کننده حلقه های لغزش اصلی ارائه می دهد.برای ایجاد مناسب ترین اتصال حلقه لغزش جریان / ولتاژ بالا ، لطفا با ما تماس بگیرید.

 

 

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید