پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about حلقه لغزش CENO در دستگاه سپر بزرگ
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

حلقه لغزش CENO در دستگاه سپر بزرگ

2021-09-30

Latest company news about حلقه لغزش CENO در دستگاه سپر بزرگ

 

 

دستگاه سپر ، نام کامل دستگاه خسته کننده تونل تمام بخش است ، یک پوسته فلزی است ، پوسته مجهز به دستگاه و تجهیزات جانبی است ، پوسته سپر در حفاری تونل خاک و خاک تحت پوشش خط سرباره و مونتاژ قطعه ، تقویت تزریق و غیره ، به منظور ساخت و ساز ویژه تجهیزات تونل ، دستگاه تونل زنی سپر به طور گسترده ای در مترو ، راه آهن ، مهندسی تونل بزرگراه ، شهری ، آب و برق و غیره استفاده می شود.

 

دستگاه سپر از بیش از 10 قسمت مانند دیسک چاقو ، بدنه سپر ، دستگاه لوله کشی ، دستگاه مارپیچ و چرخ دستی تشکیل شده است. واگن برقی به طور کلی به 5-7 بخش تقسیم می شود و مجهز به سیستم تزریق ، ایستگاه پمپ هیدرولیک ، هیدرولیک است سیستم مخزن روغن ، کابینت برقی ، سیستم کمپرسور هوا و سایر سیستم های مربوطه مورد نیاز عملیات تونل زنی سپر.

 

اتاق کنترل اصلی نیز بر روی خودروی پلتفرم قرار دارد که کل فرایند رانندگی را کنترل می کند.دستگاه سپر مجهز به تجهیزات نظارت ، موقعیت دهی دقیق هر 10 ثانیه یکبار ، و نظارت تصویری در زمان واقعی است.تمام پارامترهای رانندگی از طریق فیبر نوری به اتاق کنترل اصلی و اتاق نظارت و کنترل زمین در زمان واقعی منتقل می شود. حلقه لغزش فیبر نوری به ناچار در دستگاه سپر استفاده می شود.اطلاعات بین اجزای مختلف سیستم از طریق فیبر نوری منتقل می شود.استفاده از حلقه لغزش فیبر نوری می تواند از آسیب مفاصل متحرک به فیبر نوری جلوگیری کرده و انتقال داده های فیبر نوری پیوسته یا متناوب را ارائه دهد. حلقه لغزش فوتوالکتریک همراه با حلقه لغزش برقی می تواند قدرت مورد نیاز سیستم کنترل را تأمین کند ، بنابراین بهبود می یابد عملکرد کلی مکانیکی و ساده سازی عملکرد سیستم.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید