پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about چند هسته در اترنت لغزیده است؟
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

چند هسته در اترنت لغزیده است؟

2021-04-14

Latest company news about چند هسته در اترنت لغزیده است؟

 

 

حلقه های لغزش اترنت 8 هسته دارند. بیش از 80٪ فروش محصولات سفارشی غیر استاندارد ، انواع حلقه لغزش اترنت گیگابیت ، حلقه لغزش کابل 1000M ، حلقه لغزش شبکه می تواند سفارشی سازی غیر استاندارد باشد ، در صورت عدم وجود استاندارد مناسب محصولات ، می توانند با توجه به نیاز شما سفارشی شوند!

 

 

حلقه لغزش یک جز elect الکترومکانیکی است که جریان الکتریکی و سیگنال های داده را از یک دستگاه ثابت به یک دستگاه چرخان منتقل می کند. همچنین به عنوان حلقه لغزش رسانا ، برس ، حلقه جمع کننده ، اتصال الکتریکی دوار یا سر چرخشی الکتریکی شناخته می شود.

 

آخرین اخبار شرکت چند هسته در اترنت لغزیده است؟  0

 

حلقه لغزش یک مفصل مفصل گردنده است که دو دستگاه را به هم متصل می کند و در هنگام چرخش 360 درجه سیگنال را منتقل می کند. حلقه لغزش رسانا می تواند انواع مختلفی از سیگنال ها مانند اترنت ، USB ، RS ، CANBUS ، Firewire ، سیگنال موتور سروو ، رمزگذار را انتقال دهد سیگنال ، سیگنال فشار سنج ، ترموکوپل و غیره.

 

 

حلقه های لغزنده اترنت حلقه های لغزنده رسانا ، حلقه های جمع کننده ، حلقه های لغزش و اتصالات مفصل گردنده الکتریکی هستند که مخصوص انتقال سیگنال های اترنت طراحی شده اند. حلقه های لغزش اترنت مخصوص سیگنال های فرکانس 250 مگاهرتز طراحی شده اند و برای انتقال سیگنال های اترنت 100M / 1000M استفاده می شوند. کانال قدرت و کانال سیگنال را مخلوط کنید و همزمان سیگنال فرکانس پایین و جریان چند کاناله را انتقال دهید. این مزایای انتقال پایدار ، از دست دادن بسته ، بدون درهم آمیختن کد ، از دست دادن بازگشت کم و از دست دادن درج کم را دارد.

سیگنال اترنت از طریق انتقال حلقه لغزش ، اطمینان از ثبات داده ها ، بدون از دست دادن بسته ، بدون درهم آمیختن کد ، از دست دادن بازگشت کم ، از دست دادن درج کم. حلقه های لغزش اترنت با توجه به الزامات استانداردها و پروتکل های بین المللی اترنت طراحی می شوندپردازش سیگنال گفتگوی متقاطع و میرایی سیم های جفت پیچ خورده بدون محافظ را بسیار کاهش می دهد و با ساده سازی کار و از بین بردن سیم هایی که از طریق حلقه های لغزش آسیب می بینند ، عملکرد سیستم را بهبود می بخشد.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید