پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about چگونه می توان حلقه لغزش را تشخیص داد؟
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

چگونه می توان حلقه لغزش را تشخیص داد؟

2021-06-08

Latest company news about چگونه می توان حلقه لغزش را تشخیص داد؟

 

 

به عنوان یک جز key اصلی از سیستم عامل ناوبری اینرسی ، ژیروسکوپ کنترل لحظه ای ، کنترل صنعتی ، نظارت بر فیلم ، صفحه چرخان و غیره ، حلقه لغزش می تواند انتقال نیرو ، سیگنال و جریان را بین دو قسمت نسبتاً چرخان تحقق بخشد. با توسعه مداوم فن آوری و تجدید مداوم تجهیزات صنعتی ، نیازهای تجهیزات مختلف در حلقه لغزش بیشتر و بیشتر می شود ، که تولید کنندگان را ملزم به آزمایش بیشتر و بیشتر حلقه لغزش می کند.

 

آخرین اخبار شرکت چگونه می توان حلقه لغزش را تشخیص داد؟  0

 

حلقه های لغزش CENO قبل از خروج از کارخانه آزمایش می شوند تا عملکرد کلی حلقه های لغزش را بهتر نشان دهند و مشکلات را به موقع تشخیص دهند. آزمون اصلی شاخص عملکرد حلقه لغزش شامل شکل ظاهری و ساختار ، تست زندگی طبیعی ، مقاومت در برابر تماس استاتیک ، مقاومت تماس پویا ، مقاومت عایق ، مقاومت الکتریکی و تست گشتاور اصطکاک.

 

 

 

CENO با توجه به نیاز تجهیزات مختلف مشتریان ، تماس با برس مختلف را انتخاب می کند.ما می توانیم انواع حلقه های رسانای دقیق مانند کلاه ، اسپلیت ، شافت توخالی ، دیسک ، جریان بالا ، اتصالات مفصل گردنده با فرکانس بالا ، اتصالات مفصل گردنده فیبر نوری ، فلز مایع ، حلقه های چرخشی غیر استاندارد و غیره را طراحی کنیم.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید