پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about چگونه قابلیت اطمینان حلقه لغزش با سرعت بالا را افزایش دهیم؟
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

چگونه قابلیت اطمینان حلقه لغزش با سرعت بالا را افزایش دهیم؟

2020-12-28

Latest company news about چگونه قابلیت اطمینان حلقه لغزش با سرعت بالا را افزایش دهیم؟

برای حلقه کشویی با سرعت بالا که در زمینه هوا فضا اعمال می شود ، به دلیل محیط کار نسبتاً سخت (سرعت بالا و دمای بالا) ، باید دارای کیفیت انتقال سیگنال بالا ، عملکرد ایمنی و قابلیت اطمینان خوب و عمر طولانی باشد. بنابراین ، CENO به منظور ایجاد حلقه لغزش با سرعت بالا مطابق با الزامات و دارای ویژگی های ذکر شده در بالا ، فن آوری های کلیدی زیر در فرآیند طراحی توسط متخصصان به کار گرفته می شوند.

 

                                 آخرین اخبار شرکت چگونه قابلیت اطمینان حلقه لغزش با سرعت بالا را افزایش دهیم؟  0

 

اولین طراحی جفت اصطکاک کشویی با یک حلقه و دو برس به طور موازی است. به طور کلی ، حلقه رسانای حلقه لغزش و سیم برس در تماس کشویی هستند تا انتقال سیگنال های الکتریکی و سیگنال های داده را درک کنند. قابلیت اطمینان انتقال سیگنال حلقه لغزش با سرعت بالا را بهبود می بخشد ، ما طراحی جفت اصطکاک را اتخاذ می کنیم. جفت اصطکاک معمولاً به شکل یک حلقه و دو تماس برس است ، یعنی دو سیم برس به طور موازی با یک حلقه رسانا برای تشکیل یک حلقه ، به طوری که حتی اگر سیم تک برس مشکلی داشته باشد ، می تواند انتقال طبیعی سیگنال ها را تضمین کند.

 

دوم فن آوری پردازش شیار حلقه رسانای حلقه کشویی با سرعت بالا است که عمدتا شامل دو شکل شیار مسطح و شیار V است. اگرچه ماشین مسطح آسان است ، اما در شرایط بالا پایداری تماس آن زیاد نیست چرخش سرعت ، بنابراین نمی تواند نیاز به حلقه کشویی با سرعت بالا و سرعت بالا را برآورده کند. حلقه رسانای شیار V دارای یک شیار بر روی سطح است ، بنابراین سیم قلم مو آسان نیست که چهره کار حلقه رسانا را حتی در محیط کار لرزش و ضربه ، که دارای قابلیت اطمینان تماس بالایی است. بنابراین ، حلقه رسانای حلقه لغزش سرعت بالا نوع شیار V را انتخاب می کند. در فرایند پردازش ، ما باید دقیقاً ابزار ماشین ، ابزار برش و پردازش را کنترل کنیم فن آوری برای اطمینان از موقعیت مرکز ، عمق و زبری سطح شیار حلقه ، به طوری که برای پاسخگویی به عملکرد عملکرد حلقه رسانا و سیم برس.

 

سوم فن آوری جوشکاری سرب حلقه لغزش با سرعت بالا است. حلقه هدایت عمومی یک آلیاژ فلز نجیب است و ضخامت آن به دلیل محدودیت شرایط بسیار کم خواهد بود. بنابراین ، ما باید سیم جوشکاری را در چنین فضای کمی به پایان برسانیم ، نه تنها باید اطمینان حاصل شود که اندازه اتصال لحیم کاری به اندازه کافی کوچک است ، برای اطمینان از اینکه فضای باریک داخل حلقه رسانای متعدد مونتاژ می شود در شافت روتور با یکدیگر تداخل نمی کند ، و تضمین کیفیت اتصال لحیم کاری محکم و قابل اعتماد است ، برای جلوگیری از دهها هزار دور از درصد سرعت گریز از مرکز با سرعت بالا تحت اثر از بین رفتن اتصال لحیم کاری ، تأثیر انتقال سیگنال حلقه لغزش. علاوه بر موارد فوق ، ما همچنین باید حلقه هدایت را طراحی کنیم ، برس برقی و سیستم پیچیده روتور.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید