پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about چگونه از حلقه لغزش برس کربن به درستی استفاده کنیم؟
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

چگونه از حلقه لغزش برس کربن به درستی استفاده کنیم؟

2021-04-25

Latest company news about چگونه از حلقه لغزش برس کربن به درستی استفاده کنیم؟

 

برس های کربنی باید بعد از درجه سایش تعویض شوند ، اما اگر قرار است برس کربنی تعویض شود ، توصیه می شود همه برس های کربنی را یک باره تعویض کنید. اگر برس جدید با برس قدیمی مخلوط شود ، توزیع فعلی ممکن است ناهموار. ناجور.

 

برای انواع مختلفی از واحدهای بزرگ الکتریکی ، درصورتی که تعویض برس کربن به دلیل توقف بر تولید طبیعی تأثیر بگذارد ، به طور کلی می توان پیشنهاد کرد که هر بار باید 20٪ برس کربن تعویض شود ، یعنی 20٪ هر میله برس یک موتور. به این ترتیب ، جایگزینی هر بار حدود 1 تا 2 هفته طول می کشد.پس از آشنایی مرحله ای ، می توان بقیه برس های کربنی را تعویض کرد.

 

آخرین اخبار شرکت چگونه از حلقه لغزش برس کربن به درستی استفاده کنیم؟  0

 

با این حال ، بسیاری از مشتریان ما باید توجه داشته باشند این است که ، هنگام تعویض برس کربن ، با همان موتور باید سعی کنیم از همان برس برس کربنی استفاده کنیم ، اما حتی اگر تخفیف فردی برای دستگاه متوسط ​​دشوار باشد - در اندازه موتور ، شما همچنین می توانید از برس کربن دوقلو استفاده کنید. برس های جمینی در لغزش بهتر هستند ، بنابراین از قلم مویی که می تواند بلغزد و سرکوب کند ، استفاده می شود.

 

هر روز برس کربن و حلقه لغزش را بررسی کنید. موارد اصلی بازرسی به شرح زیر است.

 

 

1. طول سایش برس کربن نباید بیش از 2/3 باشد اگر برس بیش از 2/3 طول آن پوشیده شود ، آن را تعویض کنید

 

2. وضعیتی که برس کربن جرقه نمی زند. هنگامی که برس کربن شروع به جرقه زدن می کند ، لازم است که دلیل آن را بشناسید و بلافاصله آن را از بین ببرید.

 

3. برس کربن در خارج حلقه لغزش انحراف پیدا نمی کند و لبه برس کربن فرو نمی ریزد.

 

4. نوار قلم مو کربن ، چسب برس و برس کربن به خوبی متصل شده اند ، بدون گرما ، قلم مو را لمس نمی کند.

 

5- وقتی برس کربنی تکان می خورد ، می لرزد و در گیر شدن برس هیچ قابضیتی ندارد.

 

6. برای اندازه گیری تقسیم جریان هر برس کربنی به طور منظم از یک گیره متر DC استفاده کنید و برای اندازه گیری بیش از حد گرم شدن برس کربن از دماسنج مادون قرمز استفاده کنید.در صورت غیر عادی بودن ، سریعاً آن را تعویض کنید.

 

فشار 7 بهار طبیعی است ، بدون تغییر شکل و شکستگی پدیده است. در شرایط طبیعی ، فشار هر برس کربن باید یکنواخت و پایدار باشد. فشار واحد معمولاً بین 1.1 کیلوگرم ~ 2.5 کیلوگرم است و اختلاف فشار ناهموار بین برس های کربنی باید کمتر از 5٪ باشد

 

8. فاصله بین دسته قلم مو و حلقه لغزش مطابق با مقدار مشخص شده است. فاصله بین براکت برس ژنراتور و حلقه لغزش: 2.5 ~ 3 میلی متر ، فاصله بین براکت اصلی تحریک و حلقه لغزش: 2 4 میلی متر

 

9. عدم تغییر رنگ ، گرم شدن بیش از حد و سایش ناهموار در سطح حلقه لغزش.دمای سطح حلقه لغزش باید زیر 120 باشد.

 

10. در برس و گرفتن برس هیچ کثیفی وجود ندارد. هنگامی که مقیاس بیشتر است ، آن را با برس تمیز کنید یا آن را با هوای فشرده بردارید. ویژگی ها ، درجه ها و روش های تنظیم جرقه های برس کربن.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید