پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about معرفی حلقه لغزش جریان بزرگ
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

معرفی حلقه لغزش جریان بزرگ

2021-01-06

Latest company news about معرفی حلقه لغزش جریان بزرگ

در صنعت حلقه لغزش ، حلقه های لغزش را می توان با توجه به اشکال مختلف به انواع مختلفی تقسیم کرد ، از جمله نوع سوراخ ، نوع کلاه و نوع دیسک با توجه به طراحی ساختار. با توجه به عملکرد می توان به نوع فرکانس بالا ، نوع ضد آب و نوع ضد انفجار ؛ با توجه به سیگنال انتقال می توان به نوع USB ، نوع جریان و نوع اترنت تقسیم کرد. جریان را می توان به جریان بزرگ و جریان کوچک تقسیم کرد. در حال حاضر ، به دلیل مزایای مختلف حلقه لغزش جدید ، دارای تقریبا جایگزین حلقه لغزش سنتی شد.با این وجود ، در زمینه تجهیزات انتقال قدرت با جریان بالا ، هنوز به حلقه لغزش سنتی نیاز است.

 

                                              آخرین اخبار شرکت معرفی حلقه لغزش جریان بزرگ  0

 

حلقه های لغزش جریان بزرگ ، همچنین به عنوان حلقه های لغزش سنتی ، حلقه های جمع کننده ، حلقه های تلاقی و حلقه های لغزش با قدرت بالا شناخته می شوند ، عمدتا برای انتقال تجهیزات جریان بزرگ مانند جوشکاری برقی ، آبکاری آبکاری و تجهیزات شارژ با قدرت بالا ، انتقال استفاده می شود جریان می تواند به 7500 آمپر برسد. در این نوع حلقه جمع کننده معمولاً از آلیاژ مس و آلیاژ کربن به عنوان ماده اصلی تماس استفاده می شود.در این عملیات ، گرمای زیادی تولید می شود.بنابراین ، برای جلوگیری از وضعیت سوزاندن ماده تماس حلقه جمع کننده ، تماس الکتریکی مطمئن و اتلاف حرارت مناسب لازم است.

 

با این حال ، برخی از تولیدکنندگان متخصص در زمینه تولید حلقه های لغزش جریان بزرگ ، با توجه به مشکلات استفاده از حلقه جمع کننده ، تلاش مستمر در انتخاب ماده تماس مناسب برای حلقه جمع کننده را داشتند.بعداً مشخص شد که ماده آلیاژ آلومینیوم مقاومت کم در تماس دارد ، می تواند در هنگام تولید گرمای کم جریان فوق العاده زیادی را انتقال دهد و دارای تعداد زیادی سوراخ اتلاف گرما است که می تواند گرما را به سرعت پراکنده کند. علاوه بر این ، قبل از هر لغزش جریان بزرگ حلقه برگ کارخانه ، آزمایش های گرمایش و آزمایش های شوک جریان فوق العاده بزرگ وجود دارد.بنابراین ، حلقه جمع کننده در بازار به ویژه برای هدایت جریان های بزرگ و پشتیبانی قطعات تجهیزات با قدرت بالا استفاده می شود.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید