پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about معرفی حلقه لغزش رسانای سوراخ چند کاناله
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

معرفی حلقه لغزش رسانای سوراخ چند کاناله

2021-03-09

Latest company news about معرفی حلقه لغزش رسانای سوراخ چند کاناله

 

 

حلقه لغزش رسانای چند کانال از طریق سوراخ ، مقرون به صرفه ترین و پرفروش ترین سری حلقه های لغزش صنعتی در حال حاضر است. عمدتا برای اطمینان از منبع تغذیه استفاده می شود و سیگنال نمی تواند قطع شود ، مانند انواع رادار ، تجهیزات امنیتی ، تجهیزات سرگرمی ، انواع ربات ها ، دستکارها ، انواع وسایل موجود در هوا ، انواع دستگاه های دمنده بطری تجهیزات بادی ، آشکارساز نور ، انواع گرامافون ، تجهیزات سرگرمی ، 3D مجازی ، تجهیزات VR ، آنتن ماهواره خودرو و به زودی.

 

آخرین اخبار شرکت معرفی حلقه لغزش رسانای سوراخ چند کاناله  0

 

 

حلقه لغزش سوراخ سوراخ ، همچنین به عنوان حلقه لغزش شافت توخالی شناخته می شود ، یک حلقه لغزنده رسانا است ، به منظور پاسخگویی به نیازهای میانی باید سوراخ داشته باشد. تفاوت اصلی بین آن و سایر انواع حلقه های لغزش این است که یک از طریق سوراخ در وسط حلقه هدایت شافت توخالی. با این حال ، ساخت و اصل حلقه لغزش سوراخ سوراخ مانند انواع دیگر حلقه های لغزش است.از طریق تماس با خط برس و نقطه تماس ، داده هایی مانند جریان ، ولتاژ و سیگنال دستگاه از موقعیت ثابت به موقعیت چرخش منتقل می شوند.

 

 

حلقه لغزش از طریق سوراخ دارای مقاومت در برابر سایش و گشتاور بسیار کم است. تماس ها از فلز گرانبها یا مواد روکش طلا یا آلیاژ طلا ساخته شده اند ، و از نوسانات مقاومت بسیار کم و عمر طولانی اطمینان حاصل می کنند. علاوه بر این ، تجهیزات چرخشی مانند دستگاه جوشکاری صفحه گرم ، ربات مخزن و خط تولید هوشمند COB اتوماتیک نیز به طور گسترده استفاده می شود.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید