پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about حلقه لغزش مورد استفاده در تجهیزات روشنایی مرحله LED
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

حلقه لغزش مورد استفاده در تجهیزات روشنایی مرحله LED

2021-05-11

Latest company news about حلقه لغزش مورد استفاده در تجهیزات روشنایی مرحله LED

 

 

CENO Electronic یک تولید کننده حلقه لغزنده است.از زمان تأسیسات ، CENO به تولید حلقه های لغزش اختصاص داده است که می تواند تقاضای صنایع و کاربردهای مختلف را برآورده کند.CENO بخاطر کیفیت عالی محصول و خدمات مطلوب به مشتری ، شهرت خوبی کسب کرده است.

 

آخرین اخبار شرکت حلقه لغزش مورد استفاده در تجهیزات روشنایی مرحله LED  0

چراغ های LED نقش اصلی در بسیاری از موارد صحنه مانند دیسکو ، مهمانی ، کنسرت و تئاتر موسیقی و غیره را دارند. چراغ های LED با تنظیم رنگ های مختلف از زاویه های نور و نور ، فضای تماشایی را ایجاد می کنند.در این تجهیزات ، یک حلقه لغزش نصب شده است تا پروژکتور نور را قادر به چرخش کند در حالی که سیگنال نور را قادر به انتقال می دهد.حلقه لغزش کپسول CENO انتخاب خوبی برای خدمت به چراغ های LED است.

 

 

حلقه لغزش کپسول CENO دارای اندازه کوچکی است و بنابراین می تواند در دستگاه هایی که محدودیت فضا دارند نصب شود.حلقه های لغزنده کپسول CENO حتی با اندازه کوچک و جمع و جور نیز عملکرد بسیار خوبی دارند.این مدل حلقه لغزش یک چرخش 360 درجه را ارائه می دهد.با تماس طلا به طلا ، حلقه لغزش کپسول قادر به حفظ اصطکاک کم است و بنابراین به عمر محصول بیشتری می رسد.جدا از ارائه حرکات چرخشی ، حلقه لغزش کپسول CENO همچنین قادر به انتقال انواع مختلف سیگنال ها مانند سیگنال CAN ، سیگنال RS و سیگنال های زاویه ای است.انتقال سیگنال بین مرکز کنترل و پروژکتور را تسهیل می کند ، و باعث می شود نور در یک زاویه خاص با رنگ خاص پخش شود.

 

جدا از حلقه های لغزش کپسول ، CENO همچنین دارای مدل های حلقه لغزش دیگری است که می تواند پروژکتور LED را مانند حلقه لغزش سوراخ ، حلقه لغزش پنکیک و اتصال دوار فیبر نوری در خدمت قرار دهد.برای بیان نیازهای خود با CENO تماس بگیرید ، و ما یک مدل حلقه لغزش کاملا مناسب شما ارائه خواهیم داد.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید