پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about حلقه های لغزش راه حلی برای پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) فراهم می کند
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

حلقه های لغزش راه حلی برای پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) فراهم می کند

2021-06-24

Latest company news about حلقه های لغزش راه حلی برای پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) فراهم می کند

 

با توسعه مداوم علم و فناوری ، کاربرد پهپاد بسیار رایج شده است.موفقیت پهپاد DAJIANG باعث ورود پهپاد به هزاران خانوار و پرده برداری از حجاب مرموز پهپاد شده است. بیشتر هواپیماهای بدون سرنشین فروخته شده در بازار به عنوان لوازم تیراندازی استفاده می شوند.هواپیماهای بدون سرنشین هنگام شلیک نیاز به چرخش بدون گوش دادن دارند.چگونه می توان از ویدئو بدون وقفه هنگام چرخش و عکسبرداری اطمینان حاصل کرد؟ و اینجاست که حلقه لغزش وارد می شود.

آخرین اخبار شرکت حلقه های لغزش راه حلی برای پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) فراهم می کند  0

 

عملکرد حلقه لغزش اطمینان از انتقال بی وقفه جریان ، تصویر ، سیگنال و سایر داده ها هنگام چرخش است.حلقه لغزش رسانایی با وضوح بالا و ویژه توسط CENO Electronics Co. ، Ltd. تولید شده برای استفاده از انواع UAS در بازار مناسب است.

 

 

این حلقه لغزش از پلاستیک مهندسی ساخته شده است که دارای مقاومت در برابر خوردگی و اثر ضد آب است.سیم قلم موی حلقه ای داخلی با فرآیند آبکاری طلا کار می شود ، که می تواند انتقال بی وقفه انواع داده ها هنگام چرخش را کاملا تضمین کند.

 

 

این سری از حلقه های لغزش دارای انواع مشخصات قطر متوسط ​​و خارجی هستند ، می توانند همزمان داده هایی مانند تصویر ، جریان ، سیگنال های دیگر و غیره را انتقال دهند. حالت نصب حلقه لغزش می تواند نصب فلنج اختیاری و نصب غیر فلنج باشد ، این سری از لغزش حلقه های ظاهر کوچک ، طراحی دقیق ، می تواند از ساده بودن نصب آن اطمینان حاصل کند ، اما همچنین اطمینان حاصل می کند که اثر استفاده از آن درجه یک است.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید