پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about حلقه لغزش مخصوص پهپاد فوق العاده میکرو
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

حلقه لغزش مخصوص پهپاد فوق العاده میکرو

2021-08-20

Latest company news about حلقه لغزش مخصوص پهپاد فوق العاده میکرو

 

با بلوغ و توسعه فناوری پهپاد ، به دلیل عملکرد آسان آن ، زمین کمتر و برخاستن از محدوده سایت ، ثبات مزایای ایمنی خوبی از کاربرد در زمینه صنایع مختلف دارد. با حمل هوایی ، تحویل سریع و عملکرد بسیار عملی ، از چند سالها پیش کلاه لغزش نوع کلاه پس از استفاده از فناوری پهپاد ، نوع کلاه تقاضای بازار حلقه لغزش ناگهان چندین بار افزایش یافت ، و وسایل مورد نیاز برای وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) کوچک ، سبک ، اینها مزایای نوع کلاه حلقه لغزش هستند ، بنابراین حلقه لغزش حلقه لغزش میکرو عزیز بازار شد ، بسیاری از تولید کنندگان حلقه لغزش خط تولید را گسترش می دهند ، از فرصت های بازار استفاده می کنند.

 

 

به منظور درک چرخش نامحدود دوربین HD و سایر دستگاه ها بر روی پلت فرم UAV و عملکردهای مانور کارآمد و ضبط سریع ، معمولاً از حلقه اسلاید مینیاتوری یا حلقه اسلاید MSDI HD در پهپاد استفاده می کنیم تا عملکردهایی مانند ارتباط داشته باشد. و هدایت ، باعث می شود پهپاد هوشمندتر شود.

 

 

شنژن CENO به طور خاص یک حلقه لغزش مینیاتوری سری CCN برای پلت فرم پهپاد طراحی کرده است ، با قطر خارجی تنها 6.5 میلی متر و طول 11.9 میلی متر ، با 2 ~ 8 کانال سیگنال الکتریکی و حداکثر جریان سیگنال 2A. استفاده از تماس طلا ، برای اطمینان از ثبات و عمر مفید ، عمدتا برای زمینه های تجاری و مدنی. محصولات از تکنولوژی تصفیه سطح نظامی آمریکایی ، درمان با روکش طلا بسیار سخت استفاده می کنند ، از نوسانات مقاومت بسیار کم و عمر کار بسیار طولانی اطمینان می کنند. عمدتا برای انتقال کوچک و متوسط ​​استفاده می شود اندازه سیستم سیگنال کنترل ضعیف ، جریان ضعیف. مانند فیلم ، کنترل ، حسگر ، قدرت ، اترنت ، با گشتاور کم ، تلفات کم ، تعمیر و نگهداری رایگان و مزایای دیگر.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید