پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about The cause of slip ring wear
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

The cause of slip ring wear

2021-09-15

Latest company news about The cause of slip ring wear

 

 

 

با توجه به نحوه کار حلقه لغزش ، می توان مشخص کرد که حلقه لغزش متعلق به تماس لغزشی است و سطح تماس بین حلقه لغزش و سایر اشیاء اولین موردی است که در فرآیند لغزش می پوشد. حلقه نقش تعیین کننده ای در عمر مفید خود دارد. پس از آزمایش های زیاد ، نتیجه گرفته می شود که هرچه میزان سایش حلقه لغزش پایین تر باشد ، عمر مفید آن بیشتر می شود. از تعداد زیادی از داده ها می توان فهمید که مقاومت سایش حلقه های لغزش تولید شده توسط مواد اولیه مختلف متفاوت است. قدرت ، ضریب اصطکاک و چگالی جریان مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت حلقه لغزش تأثیر زیادی بر سایش حلقه لغزش در حین کار دارد.

آخرین اخبار شرکت The cause of slip ring wear  0

 

هنگامی که حلقه لغزش با اجسام دیگر تماس پیدا می کند ، هرچه فشار بیشتر شود ، همان نیروی اصطکاک ایجاد می شود و باعث ساییدگی زیاد حلقه لغزش می شود. با این حال ، فشار تماس روی حلقه لغزش بسیار کوچک است و مقاومت هنگامی که حلقه لغزش با سطح تماس تماس می گیرد ، فوراً افزایش می یابد.در موارد جدی ، جرقه هایی ظاهر می شود که باعث سایش حلقه لغزش نیز می شود.

 

 

 

بنابراین ، میزان سایش حلقه لغزش با توجه به ماهیت مواد ساخته شده تعیین می شود. تولید مواد حلقه لغزش و فرآیند تولید از طریق استاندارد برای تولید حلقه لغزش ، می تواند تاثیر سایش در طول کار را کاهش دهد.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید