پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about اصل کار و چشم انداز فنی حلقه لغزش سیگنال USB
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

اصل کار و چشم انداز فنی حلقه لغزش سیگنال USB

2020-12-23

Latest company news about اصل کار و چشم انداز فنی حلقه لغزش سیگنال USB

توافق نامه شروع و لغزش CENO کاملاً با سیگنال USB سازگار است و با تمام پروتکل های USB سازگار است و سرعت ارتباطی واقعی بیش از 1 GBPS است ، می تواند رسانا باشد تا IEEE1394 ، USB1.0 ، USB ، سیگنال شروع را انتقال دهد به طور همزمان به هشت کانال انتقال USB ، شما می توانید با کانال فعلی یا اتصال دوار مایع گاز کار کنید ، به دلیل مواد فلز کمیاب با فرآیند آبکاری طلا سخت ، دارای عمر طولانی است.

                                 آخرین اخبار شرکت اصل کار و چشم انداز فنی حلقه لغزش سیگنال USB  0

 

 

چگونه حلقه لغزش سیگنال USB کار می کند ؟

 

حلقه های لغزش سیگنال USB ، که به اصطلاح بیشتر حلقه های لغزش داده USB نامیده می شوند ، به طور خاص برای انتقال سیگنال های USB طراحی شده اند و به طور گسترده ای در محصولات اطلاعاتی و ارتباطاتی مانند PCS و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرند و به سایر زمینه های مرتبط مانند تجهیزات عکاسی ، دیجیتال نیز گسترش یافته اند. تلویزیون (جعبه تنظیم) و کنسول های بازی. حلقه لغزش سیگنال USB CENO می تواند برای انتقال سیگنال های داده USB1.0 ، USB2.0 ، USB3.0 ، با مزایای استفاده از کانال قدرت الکتریکی مخلوط و ثبات انتقال کانال سیگنال ، بسته داده بدون افت ، کد غیر رشته ای ، افت درج کم.

 

چشم انداز فناوری حلقه لغزش سیگنال USB

 

با به روزرسانی رابط سیگنال دیجیتال ، تقاضای حلقه لغزش رابط USB3.0 در حال افزایش است. CENO بر اساس قدرت فنی خود ، تحقیق و توسعه را تسریع کرده است و در حال حاضر در حال توسعه انواع حلقه های لغزش رسانایی دقیق با سیگنال های USB یکپارچه است. فن آوری پوشش ، فلز گرانبها + درمان فوق العاده سخت با روکش طلا ، نرخ خطای کمی کم BER ، نسبت سیگنال به نویز فوق العاده بالا و بسیاری از مزایای دیگر ، برای حل اتصال دوار بین قطعات با ظرفیت زیاد ، سرعت بالا مشکل انتقال ، حلقه لغزش سیگنال USB بیشتر و بیشتر استفاده می شود.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید