پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about اصل کار و چشم انداز فنی حلقه لغزش USB
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

اصل کار و چشم انداز فنی حلقه لغزش USB

2021-09-24

Latest company news about اصل کار و چشم انداز فنی حلقه لغزش USB

 

 

توافق نامه راه اندازی لغزش CENO و سیگنال USB کاملاً سازگار است و با تمام پروتکل های USB سازگار است و سرعت ارتباط واقعی بیشتر از 1 GBPS است ، می تواند رسانا را برای انتقال IEEE1394 ، USB1.0 ، USB ، سیگنال شروع ، تا بالا مخلوط کند. به طور همزمان به هشت کانال انتقال USB ، می توانید با کانال فعلی یا اتصال دهنده دوار مایع گاز کار کنید ، زیرا مواد فلزی کمیاب با فرایند آبکاری طلا سخت را پذیرفته اید تا عمر طولانی داشته باشید.

 

 

حلقه لغزش سیگنال USB چگونه کار می کند ؟

 

حلقه های لغزش سیگنال USB ، که بیشتر به آنها حلقه های لغزش داده USB گفته می شود ، به طور خاص برای انتقال سیگنال های USB طراحی شده اند و به طور گسترده در محصولات اطلاعاتی و ارتباطی مانند PCS و دستگاه های تلفن همراه استفاده می شوند و به سایر زمینه های مرتبط مانند تجهیزات عکاسی ، دیجیتال نیز گسترش یافته اند. تلویزیون (جعبه تنظیم بالا) و کنسول های بازی. حلقه لغزش سیگنال USB CENO می تواند برای انتقال سیگنال های داده USB1.0 ، USB2.0 ، USB3.0 ، با مزایای کانال قدرت الکتریکی مختلط و ثبات انتقال کانال سیگنال ، بسته اطلاعات بدون ضرر ، کد غیر رشته ای ، از دست دادن درج کم.

 

چشم انداز فناوری حلقه لغزش سیگنال USB

 

با ارتقاء رابط سیگنال دیجیتال ، تقاضا برای حلقه لغزش رابط USB3.0 در حال افزایش است. CENO بر اساس قدرت فنی خود تحقیق و توسعه را تسریع کرده است و در حال حاضر انواع مختلف حلقه های لغزش رسانای دقیق با سیگنال های USB یکپارچه را توسعه می دهد. فن آوری پوشش ، فلز گرانبها + عملیات روکش طلا بسیار سخت ، نرخ خطای BER بسیار کم ، نسبت سیگنال به نویز فوق العاده بالا و مزایای بسیار دیگر ، برای حل اتصال دوار بین قطعات با ظرفیت زیاد ، با سرعت بالا مشکل انتقال ، حلقه لغزش سیگنال USB بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید