پیام فرستادن
CENO Electronics Technology Co.,Ltd
ایمیل inquiry@ceno360.com تلفن: 86-755-23420945
خونه
خونه
>
اخبار
>
Company news about مفاصل چرخشی چه مزایایی دارند؟
مناسبت ها
LEAVE A MESSAGE

مفاصل چرخشی چه مزایایی دارند؟

2020-12-24

Latest company news about مفاصل چرخشی چه مزایایی دارند؟

در مقایسه با اتصال دوار ساختار مهر و موم بسته بندی ، اتصال دوار مهر و موم مکانیکی دارای مزایای زیر است:

 

اولاً ، به دلیل لرزش تجهیزات و چرخش شافت توخالی ، اثر آب بندی چاشنی نرم سنتی کاهش می یابد. ثانیا ، شرایط استفاده در تولیدات صنعتی سخت تر و سخت تر می شود.به منظور تأمین نیازهای تولید ایمن و قابل اعتماد ، اتصالات دوار با ساختار مهر و موم مکانیکی بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

                                            آخرین اخبار شرکت مفاصل چرخشی چه مزایایی دارند؟  0

 

علاوه بر این ، دامنه اتوماسیون تولید به سرعت گسترش می یابد ، استفاده از ساختار مهر و موم مکانیکی اتصال دوار نیازی به نگهداری ندارد ، اتصال دوار تحت فشار ، دما و سرعت و سایر پارامترها بالاتر از ساختار مهر و موم بسته بندی هستند ، و از دست دادن نشت بسیار کوچک است ، بنابراین عملکرد آب بندی آن بیش از ساختار مهر و موم بسته بندی است.

 

ساختار مهر و موم بسته بندی هزینه خرید پایین تر از اتصالات دوار ، اما پس از نصب و استفاده از مهر و موم بسته بندی از هزینه تعمیر و نگهداری بسیار بالا است ، اگر چه چرخش یک بار خرید خرید بالاتر است ، اما ، به دلیل عمر طولانی خود ، قدرت از دست دادن اصطکاک کوچک و صرفه جویی در تعمیر و نگهداری و مدیریت پرسنل ، برای کاهش یا از بین بردن نشت دوباره جدی است تعداد دفعات و در نتیجه نیمه وقت ، بنابراین ، هزینه کل هنوز زیر ساختار مهر و موم بسته بندی است.

 

اتصال دوار همچنین دارای ابعاد کوچک ، سبک وزن ، نصب ، استفاده و نگهداری مناسب است. به لرزش شدید و نوسان تجهیزات تطبیقی ​​حساس نیست ؛ جلوگیری از نشت مایعات و کاهش آنها ؛ صرفه جویی در مصرف انرژی و مایع قابل توجه است. اهمیت در بهبود بهداشت محیط و بهره وری نیروی کار

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-755-23420945
3F، Bldg B، پارک صنعتی Xin jian xing، Guangming new Dist، Shenzhen، 518107، Guangdong، China
درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید